Dag 1 - En nytagen bild + Tio fakta


(Den senaste bilden jag tagit)

1. Jag dödade nyss en spindel! För några veckor sedan trodde jag att jag aldrig skulle vara kapabel till sådant mord. Spindeln överraskade mig genom att komma krypandes när jag satt och redigerade bilder på skrivbordet. Fast den var liten, men ändå.
2. Håller på att lägga ett 1000 bitars pussel som är helt omöjligt! Både jag, syster och mamma har suttit i sammanlagt fleeera timmar men vi kommer fan ingenstans.
3. Jag tycker inte om kött så mycket, kyckling vill jag ha :}
4. Om 13 dagar (den 24) så åker vi till Stockholm med familjen några dagar.
5. Kommer sakna medan jag är i Stockholm :(
6. Snart kommer jag få fara till Hud och ta reda på vad jag är allergisk mot!
7. Mamma är skyldig mig 800 kr thihi.
9. Jag och växlarna på motorcykeln vill inte sammarbete och ingen kan förklara så jag fattar haha.
10. Jag skulle impa lite på min mamma och sa att jag visste att Venedig utalades Veeeneeeedig och inte Ve ne dig. Så sa mamma att det utalades Veneee dig...

update: ska såklart stå MOPEDEN och inte MOTORCYKELN.

Kommentarer

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-07-11 16:26:49

kul inlägg :)

Postat av: yo

Publicerad 2011-07-11 17:08:29

allt bra!?:)

Postat av: J

Publicerad 2011-07-11 21:29:06

fin bild :D

Postat av: Erica

Publicerad 2011-07-12 01:22:55

Fiiiiin blogg, allt bra ? :)

Postat av: Sofiaaa

Publicerad 2011-07-13 22:43:06

åååh vad du är söt :') hahah

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela