Det sista inlägget det här året

Gott nytt år får man väl säga då :} 2011 har varit ett bra år tycker jag, hoppas dock på ett ännu bättre 2012! Är fortfarande sjuk...
Fick kåvepenin för min lunginflammation men det brukar man tydligen inte alls ge för lunginfammation så det har inte funkat alls. Vi var i Uppsala för att lämna bort våran bil och så passade vi på att shoppa lite i Uppsala. Så vi bodde på hotell en natt och jag vaknade mitt i natten av att det gjorde ont i örat och låg vaken i två timmar tills trumhinnan sprack. Så det var bara att åka in till Närakuten och kolla upp det. (borde inte kunna ha fått öroninflammation eftersom jag åt penicillin) Så fick ny antibiotika för både lunginflammation och öroninflammation. Håller tummarna över att jag blir bra nu!

När jag kom hem så stod det ett stort paket på vår veranda med texten "Krya på dig, god jul" Blev nästan tårögd när jag öppnade paketet, det var från fina Sofia ♥ Det var så mycket fint däri!

Nu ska jag iallafall ta en dusch, städa undan det sista och göra mig iordning för ikväll kommer det hit lite folk :}

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela