Silence

Det har under helgen och några av dagarna innan det varit ganska tyst i bloggen pga att skolan har börjat och på helgen har jag vilja umgåts med pojkvännen och familjen :} Känns ändå inte som en idé att blogga när jag inte har ett minneskort! Imorgon efter att vi har varit och simmat och farit tillbaka till skolan så ska jag leta reda på det. Då ska jag fortsätta med 15 Dagars listan också.

Har tyvärr inga bilder att bjuda på så det får bli ett bildlöst inlägg den här gången. Nu ska jag kolla lite snabbt på datorn (har inte hunnit sitta vid datorn under helgen) och sedan ska jag ner och käka kvällsfika. Godnatt på er!

Kommentarer

Postat av: neli

Publicerad 2011-08-28 21:18:39

hej tjejen =)

hoppas du haft en bra helg =)

Postat av: lona

Publicerad 2011-08-29 21:07:52

Hej!

Anmäl dig till dagensblogg hos mig, utser tre vinnare på torsdag



http://lonas.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment



Kraam <3



Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela