Midnatt

Klockan slog just tolv och jag sitter vid datorn och har precis kollat klart bloggar, mejl och sådant. Klev upp och käkade frukost och sen så rensade vi tvätten och hängde in i garderoben. Förstår inte hur man lyckas få så många strumpor som det bara finns en av? Efter det så tog jag tjuren vid hornen och bladade reklamen, det var ganska så mycket den här gången jämfört med resten av sommaren men det blev lite roligare att blada till några Friends avsnitt! Därefter blev inte många knop gjorda, vi beställde hem mat och jag åt en kebabtallrik (med jättelite kebab och otroligt mycket strips :{ ) och sedan så åkte jag, mamma, lillasyster och lillebror till affären för att handla lite gott till kvällen.
Jag tog Ballerina Kladdkaka, har haft ett sjukt craving efter dom idag!

Annars så måste jag verkligen rensa datorn! På ALLT har ingen koll alls längre och känner mig helt virrig när jag kollar på diskarna och i mina dokument. Har massor med bilder som jag inte redigerat än som jag vill visa som jag helt har glömt bort. Men det får bli en annan dag, nu ska jag sussa :} (usch för bildlösa inlägg...)

Kommentarer

Postat av: My ♥ From depp to pepp

Publicerad 2011-08-06 08:39:09

fin blogg, allt bra?

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-08-06 12:49:36

sv : tackar :)

Postat av: prio

Publicerad 2011-08-06 14:36:23

Hej! trevlig blogg! kul att de människor med olika peronligheter på bloggen! härligt!

Nu är det så här att. om du gillar make-up, coola frisörer och tycker att det kan vara riktig tknepigt så tycker jag att du borde kolla in på http://www.hiilen.blogg.se hon har trikset! och hon delar gärna med sig. Du kan även vinna i en tävling som pågår just nu! lycka till!

Postat av: Filippa [hobbyfotograf]

Publicerad 2011-08-06 15:07:26

Fin blogg!



Gör du bloglovin byten? (:

Postat av: Tess

Publicerad 2011-08-06 15:12:58

tack ska du ha :)!

Postat av: Filippa [hobbyfotograf]

Publicerad 2011-08-06 15:14:15

Okej vad kul! :D Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!

Postat av: Filippa [hobbyfotograf]

Publicerad 2011-08-06 15:39:42

Följer dig nu också! (:

Postat av: A M A N D A

Publicerad 2011-08-06 15:46:35

Vill du vinna en gratis bloggdesign? Jag har en tävling där man kan vinna en design gjord av mig. Du hittar tävlingen här:

http://blackberrie.blogg.se/2011/august/vill-du-vinna-en-ny-bloggdesign.html#comment

Postat av: Diman Dilir

Publicerad 2011-08-06 16:55:45

behöver också rensa!:o

Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Publicerad 2011-08-08 14:53:38

SV: OKEJ :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela