Många många bilder...

Håller på rensa bort mycket av mina bilder och än sålänge är det 162 bilder som har fått hamna i papperskorgen. Många bilder är sådana som man har flera stycken som ser nästan likadana ut förutom en liiiiten justering på skärpan eller bländaren. Ja sånna bilder är borta. Har fortfarande bilder kvar men det är nog allt jag orkar ikväll. Kan inte fatta att jag har så många bilder som jag har kunnat lägga upp här men som jag glömt bort!

Längtar tills jag får hem hårddisken så jag verkligen kan rensa i datorn! Behövs verkligen. Känner mig en aningens förvirrad när jag kollar bland alla mappar haha :}

Idag så for jag hemifrån pappa vid tre tiden någon gång och efter middagen så gick jag ut med reklam, fick hjälp av pojkvännen som kom hem tidigare! Vi hann inte vara så mycket med varandra efter reklamen men vi ska träffas imorgon igen.

Nu är jag trött och förvirrad så lika bra att bädda ner sig i sängen med en bra bok - just nu läser jag bok 3 av True Blood serien :} Natti natti!


Gammal bild från 14 Februari 2011, dock inte mina blommor.

Kommentarer

Postat av: Veronica Pain

Publicerad 2011-08-08 03:40:41

Tjena! Jag lottar ut en handgjord drömfångare just nu, vill du vara med och tävla är du välkommen. :)



Mvh Veronica

Postat av: emma

Publicerad 2011-08-08 10:06:52

Fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin? :D

Postat av: Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

Publicerad 2011-08-08 10:19:57

hehe ja samma här :P innan igår kväll då :)



hehe ja, fast jag har inte bara bilder på min disk. har massa filmer, serier, spel, program till datorn och massor mer :P alla bilder ligger på datorn (iPhoto) men har säkerhetskopierat till disken också :)

Postat av: Miss E

Publicerad 2011-08-08 12:32:32

Underbart vacker bild!

Postat av: En blogg om 5 systrar

Publicerad 2011-08-08 13:07:15

Systrarna svarar: Va kul att du vill vara med på Dagens Blogg! =) Kram Systrarna Backström.

Postat av: IDIS

Publicerad 2011-08-09 16:37:33

dagens blogg pågår. Var med vettja!:)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela