Elak symaskin & rosa nagellack

Idag har inte många knop blivit gjorda höll jag på att skriva innan jag kom på att jag har tagit mig till ÖOB och köpt mitt favorit thé (som inte fanns i lösthé utan bara i påse, och det är inte lika gott...) farit hem till mormor och ätit lunch och fikat, väl hemma så rev jag ut alla våra saker i skafferiet och där vi har glas/muggar/tallrikar och städade till det :} sedan så åkte jag och mamma på Åhlens och köpte tråd och jag köpte ett nagellack.

Slet fram symaskinen när vi kom hem och började sy upp ett par jeans som är på tok för långa. Tråden knövlade sig och slog knut på sig själv och vägrade sammarbeta! Symaskinen vägrade sy och helt plötsligt var det tre undertrådar. Fick iallafall riva upp ALLT och börja om (efter Svenska Hollywood fruar avsnittet) och då gick det bra! Sydde upp två jeans och ska sy upp ett par till när dom kommer tillbaka från tvätten.

Åhlens har jättefina pastellfärgade mininagellack just nu som jag stod länge och kikade på men bestämde att det fick räcka med en. Blev denna orange/rosa nagellack och jag hoppas att den är fin på nu också. Har ett jättefint nagellack som jag aldrig använder för att det inte stelnar och är mjukt (blir massor med repor i det) istället.

Kommentarer

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-08-23 12:08:27

Gud så fin färg!

Postat av: Al

Publicerad 2011-08-24 11:28:22

va fin färg !

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela