Dag 11 - Fem webbsidor jag ofta är inne på

De hemsidor jag besöker mest är Blogg.se, Gmail.com, Fashiolista.com, weheartit.com och mylovebasket.com.
Bloggen på blogg.se, mejlen på gmail.com, man kan Love:a kläder och annat på Fashiolista.com, hjärta fina bilder på weheartit.com och på mylovebasket kan man Love:a kläder och annat också (jättebra ställe att hitta nya kläder, välj Populärast i ordna efter-menyn så kommer det upp mycket snygga kläder! Det står pris och finns länk till stället det går att köpa.)

Kommentarer

Postat av: Lina Holgersson

Publicerad 2011-08-24 14:19:38

Heej!

Ville bara tipsa om min blogg som just nu har uppe bland annat roliga tävlingar för mina söta och fina läsare.



♥ Vinn ett av 15 kit av Stockhlmsgruppen cosmetics produkter

♥ Vinn en Goodiebag

♥ Vinn en freebra – självhäftande BH



Kolla kategorin tävlingar om ni letar efter dem. ;)



Pussar & Kramar

/Lina Holgersson

Postat av: JOZ

Publicerad 2011-08-24 16:17:14

fin blogg (: kika gärna in på min och kommentera vad du tycker!

Postat av: Elsa

Publicerad 2011-08-24 18:56:06

Svar: Den har verkligen varit grym också! :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela