Dag 10 - Varför började jag blogga?

För ungefär tre år sedan så satt jag och surfade runt på internet och fick höra talas om bloggar. Googlade lite och hittade till blogg.se och fick se Foki på startsidan. (veckans blogg) Började läsa hennes blogg och fick höra talas om Blondinbella och Kenza och börja följa deras bloggar också.
Sen tyckte jag att det verkade riktigt roligt så jag villa också testat och skapade min första blogg (som jag tydligen har tagit bort, kom inte ihåg att jag har gjort det haha) och sen flyttade jag hit och har bloggat sen dess.

Numera bloggar jag för att jag vill ha ett ställe att visa upp mina fotografier och för att jag tycker att det är kul att blogga! :}

När räknas man som bloggveteran förresten? Tre år är ju ganska länge haha :}

Kommentarer

Postat av: Zahraa | PiinkQueen

Publicerad 2011-08-23 14:06:04

Allt bra idag?

Kram :]

Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Publicerad 2011-08-23 15:07:25

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-23 15:35:06

ha en fin dag sötnos! :)

Postat av: Lovisa; En fashionista i Portugal

Publicerad 2011-08-23 16:20:55

Måste säga att du har verkligen en toppen blogg!! :)

Postat av: Elsa

Publicerad 2011-08-23 18:49:57

Svar: Eller hur, åhh! Hahah! :)

Postat av: timez

Publicerad 2011-08-23 20:46:14

vill du ha en ny header?

url: http://timez.blogg.se/2011/august/vinn-header.html



anmäl dig nu :)!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela