"The past is the past, and the future is what you make of it"

Long time no see..
Tappade lusten att blogga där i början av året. Efter dom där två lösenordsskyddade inläggen gick det pretty much bara utför. Och aldrig har jag varit gladare att det har gått dåligt! För därifrån kan allt bara bli bättre! Det blev det också, blev tillsammans med en väldigt speciell person ♥
Ändå mår jag dåligt, mörkret ute gör mig deprimerad hihi :) tur att våren är påväg!


Blev otroligt lycklig när jag vaknade den 8 Mars och såg att det var hela 16° ute! Dagen efter var det lika kallt och grått ute men nu har det äntligen blivit lite värme här ^^

Lite andra ointressanta saker som hänt sedan sist;
♥ Jag har fått turen att tjäna in lite slantar varje helg på att dela ut reklam
♥ Jag har fått besöka doktorn pga överdrivet torra läppar och ögonlock (hur det nu går att ha torra ögonlock)
♥ Jag har fått gått hemma och varit ensam en hel (!) vecka pga att man har sett för gräslig ut för att komma till skolan pga det där ↑
♥ Jag har fått en hel del tid att spendera under veckan. Korsord har fördrivit den mesta tiden. Bli en gammalgumma i förtid: √
♥ Jag har fått turen att spendera en hel del tid med massa fina personer :)

Och nu! En liten bildbomb från We♥it, där jag dagligen sitter och hittar inspiration.


1,2,3,4,5,6

Kommentarer

Postat av: sofiaaa

Publicerad 2011-04-16 23:43:05

Jag är stolt över dig!



Både för att du gjorde ett blogginlägg och för att du är bäst :)



Vad sa läkarn att du skulle göra åt dina torraläppar och ögonlock? ;p



Påtal om torra ögonlock, det fick jag engång när jag fick blåögat, använde concilern som var till finnar och uttorkande hihi här är man smart (a)

Postat av: andrea

Publicerad 2011-04-17 19:24:52

alltid ett nöje att läsa dina blogginlägg ;):D

Postat av: sofiaaa

Publicerad 2011-04-17 20:50:56

Sv:

Gött deju :D



Ka jag tror nog Katinka får det bra :) Är hennes förra ägare som köpte henne så då vet man ju att hon hamnar i bra händer och inte hos nån okänd så att säga.

Postat av: tess

Publicerad 2011-04-24 19:33:38

wohoo jag älskar att läsa din blogg jag vet inte varför men du skriver så gullit och btw du är bäst;)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela