10 September 2010

Hej på er alla, Fredag idag :D
Sitter här vid datorn och deppar till deppig musik men sedan kom Hakuna Matata fram och jag blev glad igen. Hihi ^^
Idag blev det skola som vanligt, lyckades komma någon minut försent till musiken för jag väntade på Sofia men hon hade tydligen gått till musiken redan, fy 17 vad jag skämdes. Efter lunchen så cyklade vi in till Museet och kikade på Andy Warhol och blev guidade runt där. I like it! Intressant att veta om andra människor. Jag och Fanny passade på att gå en sväng på stan när vi var klara.
Var inne på Cubus och hittade en "rea"-låda med små läppglans. Jag tog upp en och kletade lite på handen (tänkte inte på att det var rea och inte tester) och hon i kassan kom fram och snäste lite surt att de inte kunde sälja den eftersom jag använt den på handen.

Oh my, jag skämdes öronen av mig :[ huuuh.
Sa Bye bye till mitt {Fanny} som far till Spanien på Söndag :[ Boooo



Blir lite datorn innan jag går och lägger mig, ska träffa lite släkt som har flyttat hit till Ö-vik och käka lite kräftor.

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2010-09-11 09:31:46

Gud vad jag kommer att sakna Fanny!!! =(

Gullungen ska bara lämna oss mitt i den kalla hösten... buhuuu!!!! =(

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela