Five o'clock

OH MY, ser att blogg.se äntligen har fixat så man kan tidsinställa inlägg! Har seriöst funderat flera gånger på att byta bara för att man inte kan tidsinställa, men nu är blogg.se fulländat :] 
Superb. säger jag bara.
Sitter hemma hos Monis med pappa och har spelat gitarr i någon timme. I like ♥
Har ställt det här inlägget på klockan fem, så vi ser väl om det kommer upp då.
Det är vitt ute nu också, snösnösnö. Lite mysigt sådär. Oj villket hackigt inlägg :] men det får ni leva med.

Kommentarer

Postat av: Millah

Publicerad 2010-10-24 10:34:19

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Tess

Publicerad 2010-10-24 15:32:14

fan vad nice!!!:D

Postat av: Millah

Publicerad 2010-10-24 21:18:22

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela