Happy happy happy

Här sitter jag vid datan och det är kolsvart ute (klockan är tjugo över fyra. TJUGO ÖVER FYRA?!) inte kul :(
Sitter just nu och lyssnar på Öl smakar kladdkaka. Världens bästa låt ♥

Lyssna här:

Och nej, dom sjunger inte Öl smakar kladdkaka i lappland, ärru laddad. Utan det är låten Never stop - East west rockers ^^ men tycker ändå den är himla rolig.

Jaha, snart dax för middag, lax. Mums ♥ Det var egentligen planerat att jag och Fanny skulle dra in till stan men hon mådde jättedåligt och fick fara hem från skolan den stackarn. Krya på dig :]

Nu blir det förhoppningsvis lite godis och dricka framför idol kanske? Låter mysigt iallafall. Lillasyster ska på disco ikväll så jag har fixat hennes hår och lånat ut ett par av mina tights. Hoppas hon har kul.
Jag vet inte riktigt varför men jag är så himla glad just nu :D  Tummen upp för bra humör.

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2010-11-26 20:16:10

Det är väl aldrig så att du kom på att lyssna på låten för du hörde den i våran bil idag??! ♥ =)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela