Måndag

3 dagar till Harry Potta premiären

Hello :]
Vaknade på ett dåligt humör och funderade ett tag på att lägga mig ner och låtsas att mobilen aldrig hade ringt. Men masade mig upp ur sängen och tog bussen till skolan. Under dagen blev jag på bättre humör :] När jag kom hem höll mamma på att städa bland allt sitt smink och andra produkter så jag fick några grejer hon aldrig använder.


En parfym från Escada. Mums ♥


Jättekonstig bild med skärpan på fel ställe och massa annat. Handkräm, passar perfekt för mina händer är alldeles torra.


Bodylotion, det godaste jag någonsin har luktat. Luktar länge och jättegott!


Fick också en fotkedja som hon inte visste att hon hade ^^

Nu måste jag göra läxan och sedan kika på Svenska Hollywoodfruar! Under helgen har jag jobbat enhel del med designen och det börjar likna något! Nu fattas Header och lite småsaker som en translater och bloglovin'-knapp.

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2010-11-15 17:59:42

Om du inte blir fotograf så vet jag inte vad jag ska ta mig till!!! :O

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela