Tillbaka från stan

Har nyss kommit tillbaka från stan, jag och Fanny hade jättekul. Mamma skulle komma och hämta oss, medan vi väntade så gick vi till Åhlens. Fanny's farmor jobbade där och gav oss lite gratis grejor :D


En ögonskugga, färgen är inte riktigt rätt. Den är lila på riktigt.




En liten necessär med olika borstar.


Sedan bad jag mamma köpa en mascara till mig, min var så dålig. Så nu testar jag den här. Kommer skriva vad jag tycker om den sedan.

Är ledig imorgon så jag ska sova ut och sedan ska jag verkligen städa på mitt rum! Ser hemskt ut! Nu ska jag kika på spiderman med lillebror ;)

Kommentarer

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Publicerad 2010-05-19 23:24:02

har använt den där mascaran ett tag nu..tycker den är så där.

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-05-20 16:01:40

Hej !

allt väl med dig idag ?



Om du fick välja en helt valfri gratisprodukt på Chique, vad skulle du välja då ?

Om du berättar vad du skulle vilja ha här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



Så kan du vinna just den produkten. Svårare än så är det inte !

Lycka till!

Puss & Kram

Sanna

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela