Sunny day ♥

Jag skrev imorse att det var molnigt ute, det ändrades på någon timme och det blev hur varmt som helst! Nästan uppemot 30°.
Lite tur :) då kunde vi sitta ute och sola innan grillningen.
Efter att ha ätit middag och bara tagit det lungt så gick jag och pappa hem till oss. Jag satt vi datorn och lyckades äntligen (!) komma igång med min nya design, har en känsla av att den kommer bli grym :D har inte börjat än, men har kollat upp med koder och ideer. Hoppas allt funkar som jag vill nu.

Efter det blev det några avsnitt av Lost, såååååå spännande, och nu blir det snart sängen men ska först kika på en serie jag följer, god natt ♥

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-05-16 10:47:06

oh, den blir säkert jättefin ;)

hahah fast den designen som du har nu är oxå fin.

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela