Snart hem

Jag och Andrea gick och la oss vid fem igår hahah. Precis när vi sagt godnatt och blivit tysta så började en fågel kvittra utanför :D

Glömde föresten bort att berätta att jag hade en spindel i håret igår! Vi satt och åt middag då Andrea kikade på mig och sa att jag hade en spindel i håret. Jag vart så rädd att jag inte ens skrek. Andrea's mamma fick plocka bort den. Den var stor också.

Vi vaknade ganska tidigt imorse, vid elva någon gång. Vi satt vid datorn en stund och kikade sedan på film. Kom nyss tillbaka från en timmes lång promenad med hennes hund. Mys :)

Ska snart hem, mamma kommer och hämtar mig och sedan ska vi köpa pizza frå någon ny restaurang i stan.

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2010-05-01 18:50:29

hahahahah fan va kul med fåglarna ba xd

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela