Måndag

Amanda ska inte fara på dansen ikväll, jag blir ensam :( Inte kul.
Internet fungerar som vanligt inte, ni anar inte hur trött jag är på det. Jag tror till och med att jag ska ta mina sparpengar till kameran och köpa ett nytt nätverkskort, för jag orkar inte längre.

Jag måste vara den dåligaste personen på att spara pengar. Jag har knappt sparat ihop 1000kr på ungefär 1-2 år. Just nu har jag 2600kr och hade 1500kr sedan jag var liten.
En bra kamera kostar ju endel, något säger mig att jag aldrig kommer kunna köpa en kamera. Mamma hittade en ganska bra kamera tidigare idag för 5000. Är hon tvungen att snacka om en bra kamera när hon vet att jag inte kan köpa en?

Nu ska jag försöka kolla igenom bloglovin, och sedan kommer jag nog sitta och sura till middagen.

Kommentarer

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

Publicerad 2010-05-10 16:41:21

varför kan hon inte köpa den åt dig då?

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela