Lång onsdag

Har nyss kommit hem från skolan, det var sol påväg hem men nu är det grått och trist ute igen. Jag sa att jag skulle vara med kompisar resten av veckan men det verkade inte vara någon som ville hitta på något med mig idag :(
Känner mig ändå ganska 'dööd' idag.
Hatar att starta varje morgon med en stressig morgon hemma och en jobbig cykeltur till skolan. Bara uppförsbacke+ min superdåliga kondis blir inte bra. Jag har verkligen dåligt med muskler och dålig kondis, ingen behöver påpeka det tack,.

Nu ska jag svara på tre söta kommentarer och sedan blir det mys framför datorn innan middagen.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-05-26 18:28:05

Sv: Ja, serien blir så jäkla invecklad o svår. Säsong 1-3 tycker jag är bäst :D Men det är ett fint slut iallafall :)

Postat av: bloggarmaja

Publicerad 2010-05-27 00:21:55

usch, det låter ju inte som en drömstart på dagen direkt :P

Postat av: My

Publicerad 2010-05-27 07:32:23

har också dålig kondis hehe

Postat av: Tsukii

Publicerad 2010-05-27 09:08:07

sv: tack så mycket! :D japp det är min riktiga ögonfärg ^^

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela