I en svacka...

Har nyss kommit hem från skolan, just nu är jag på världens skithumör... och jag verkar inte vara den enda här i familjen. Just nu är jag i en svacka, där allt känns jobbigt och onödigt. Minsta lilla sak kan göra mig upprörd som jag egentligen inte skulle bry mig om.
Jag tror att det beror på att det är sommarlov snart, hoppas veckorna går snabbt ♥

Nu ska jag bara ta det lungt och göra precis som jag känner resten av kvällen, behöver rå om mig själv lite grann.
Har redan bestämt att jag ska vara med kompisar resten av veckan ;)

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2010-05-25 18:23:07

Tänk på att "efter regn kommer solsken" och allt som är dåligt alltid blir bättre. Somsagt, det är alldeles snart sommarlov, bara lite kvar!

Ha det bra! :)

Postat av: andrea

Publicerad 2010-05-25 18:28:50

ahhahaha precis jag har gått omkring och flörtat för mycket x')<3

Postat av: Amis

Publicerad 2010-05-26 07:50:40

Fin blogg =)

Postat av: My

Publicerad 2010-05-26 08:24:56

naaw hoppas du mår bättre^^

Postat av: Bloggarmaja

Publicerad 2010-05-26 14:18:42

hatar sådana dagar, hoppas det går över!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela