Hiss&Diss

Här kommer ännu en hiss&diss ;)
Idag testade jag min nya mascara. Tyckte den var väldigt bra!

Diss

Fiberwig

Många kändabloggar har sagt att dom tycker den här mascaran är väldigt bra. Jag gillar den inte, de första veckorna man använder den så är den jätte 'blöt' och fransarna klumpar ihop sig. Sedan blir den dålig ganska snabbt, har inte haft min så länge men måste redan slänga den.



The colossal volum' express

Den här mascaran är riktigt bra förutom att den 'faller av' innan man har hunnit komma till skolan. När man kommer hem ser det ut som om man inte har någon mascara.




Hiss

The falsies volum' express

Sitter hela dagen, mycket färg, längd och den separerar fransarna snyggt ;)
Om du ska välja mellan the colossal volum' express och the falsies volum' express så välj den här ↓



Usch, nu åskar det ute :( det får gärna regna hur mycket det vill men åska tycker jag är läskigt.

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-05-20 19:25:37

v: det får man väl? vf skulle man inte få det? :o

Postat av: Christina

Publicerad 2010-05-25 19:14:59

Ska testa den i lila förpackning! :) har haft den gula men var inte riktigt nöjd.

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela