Känner mig duktig som tränar ;)

Känner mig extra duktig nu, har tränat! Wooho :D Hoppas jag inte får tränningsvärk imorgon...
Sitter och lyssnar på Lil wayne, som vanligt, och kikar in på lite bloggar och facebook. Snart ska flera gäster komma, så det blir nog fika igen. Vilken tur att jag ska träna igen imorgon tsm med mamma och lillasyster.

Jag sitter och funderar lite, jag tror jag ska fara till pappa lite tidigare. Om jag får dvs :)

Fast han har ju redan sagt att det är ok. Jaja, nu ska jag iallfall söka efter fler bloggar att följa.
Uppdaterar senare ikväll, Pöss ♥

Kommentarer

Postat av: Jonas Norlander

Publicerad 2010-03-08 17:26:52

Självklart ska du komma hem tidigare om du vill det. Vi har ju många avsnitt Lost att kolla på ;-)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela