Firefox it is :)

De flesta sa firefox, och jag märkte själv att det kändes bättre i firefox :) Men helt plötsligt så hände det ingenting när jag klickade på ikonen :O så frågade min pappa vad som kunde vara fel. (Han är duktig i datorer) Så han hjälpte mig installera om och fixa så det blev rätt. TACK så jätte mycket!

Nu måste jag bara överföra alla mina bokmärken, det är nog nästan hundra stycken. Hahhaha.

FREDAG IDAG :D Det betyder helg + sportlov! Yes, äntligen.

Någon gång under lovet ska jag och Tess ha våran egna plåtning! Så snart ny design på bloggen.
Ska annars bara vara med kompisar och mysa osv.


Visar en söt bild på en fin liten blomma.
Kisses ♥

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2010-03-05 23:50:47

du ska mysa med mig :D <3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela