Dålig uppdatering

Förlåt för att jag inte har uppdaterat förrän nu. Men haft fullt upp med att komma hem och få i mig mat, ha ont i huvudet och äta mat igen hahah.
Ja jag vet inte varför jag har huvudvärk, kan bero på att jag inte använder mina glasögon på skolan utan bara hemma? Ops hihi. Nej måste skaffa linser så jag kan ha dom på mig hela dagen så kanske jag slipper ha ont i huvudet.

Idag var vi på badhuset och simmade på gympan. Man skulle simma 25 längder och varje längd var 25 meter om jag förstod rätt? 625 meter blir det då.
När jag var klar fick jag världens huvudvärk och benen ville inte bära, lyckades ta mig till min handduk och till bänken. Kändes som jag skulle spy vilken sekund somhelst. Usch...
Men det var ju för att jag var utmattad, och törstig.

Mamma och jag skulle egentligen träna ikväll men jag har ont i halsen och håller kanske på att bli förkyld. Så därför kanske jag inte kan bada imorgon :( Buuuh
Förresten, är ledig imorgon så jag och Tess hade tänkt fara på badhuset och sedan efter några timmar kommer Fanny också. Skit att jag måste blir sjuk nu! Men det är inte säkert än så vi får se.

Nu ska jag förtsätta kika igenom bloglovin inlägg.

Kommentarer

Postat av: Still In My Heart

Publicerad 2010-03-16 20:22:27

I höstas skulle vi simma 50 meter fjäril, 100 meter crawl, 100 meter rygg och 750 meter bröst... Det är inte okej när man har problem med knäna ;)

Postat av: emma.

Publicerad 2010-03-17 01:15:48

Hejhej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra Onsdag :)

Kram Emma

Postat av: Sanníe™

Publicerad 2010-03-17 14:06:31

ha en fin dag idag ❤

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-17 14:27:30

Hejsan!



Efter att jag gjort comeback på min blogg iförrigår med 200 unika per dag så låter jag fler komma och hälsa på.



Jag skriver om "En dröm" - min frisörutbildning, "viktnedgång" och "Tips" - mode och skönhet m.m.



Välkommen du också=)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela