100307

Godmorgon!
Igår var jag väldigt förvirrad när jag skrev inlägget och helst av allt skulle jag ha velat gå och lägga mig. Men eftersom jag och Jessica har 'tävling' så var jag tvungen att lägga in en bild.

Hade ju inte världens bästa kväll igår, och inte nog med det, när jag skulle lägga mig och sova kom jag på att jag hade glömt att ta på nya sängkläder. Hade tagit av allt på morgonen innan Tess kom och sedan hann jag inte sätta på nya. Lampan i rummet där vi har sängkläder funkar inte så greppade bara närmsta hög med sängkläder. Senare när jag kom in till mitt rum såg jag att det var, ett gult örngott och två röda, hahaha. Bra blandning. När jag vecklade ut det som man har på täcket såg jag att det var tre örngott. Gick tillbaka och tog ett nytt, det visade sig vara rosa med prinsessor på. Hahah, gult, rött och rosa.

Jaja. Vaknade vid halv tio och gick ner för att äta frukost. Idag ska vi ha gäster eftersom lillebror fyllde ett år i Fredags, så jag måste städa nu.

Uppdaterar kanske senare ♥

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-07 11:32:58

SV: du är smart! (i)

men jag menade typ att jag flyttar inläggen till "övriga inlägg" då ;)

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-07 11:52:14

du e söt ;m

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela