Igår

Godmorgon!
Har nyss vaknat och känner mig ganska död, är förkyld och mår inte så bra. Hoppas det blir bättre.

Igår så åkte vi till skolan och hade avslutning som vanligt, det var inte så många sommarlåtar så det var synd. Efter det for jag hem och tog det lugnt en stund innan jag for in till stan med Fanny. Hennes syster tog studenten så vi kikade på henne när hon åkte lastbil runt stan.
Åkte hem någon gång runt kvart i ett och fikade med mormor och morfar fick en hundring till kameran woho

Satt ute i solen några minuter och blev jätteröd ;) det gillas. Däremot så är det dåligare väder idag. Nu ska jag snart äta frukost ;)

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-06-12 12:26:30

jag har inte insett att det är sommarlov än :o :o

du o jag ska va me varann i sommar ha jag bestämt! :D:D

;);)

Postat av: HEVA

Publicerad 2010-06-14 13:06:17

Söt blogg!:D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela