18 Juni 2010

Har haft världens sämsta morgon så har inte riktigt orka blogga något ;)
Har nyss fixat håret och sminkat mig, resten av dagen kommer gå åt till att packa och städa rummet. Idag drar jag till pappa och imorgon kommer vi fira min födelsedag tillsammans med min farmor, så det blir inte mycket tid till att blogga då.

Trots dålig start på morgonen så fick vi iallafall tur med vädret, eller inte. Regnet öser ner och det är grått och mulet. Solen ska iallafall lysa då vi ska fira mig imorgon, så förtsätt ösa ner tills imorgon ;) haha.

Nu ska jag kolla om det finns några nudlar kvar till mig som jag kan äta eller om jag måste koka nya. See ya ♥

Kommentarer

Postat av: Tsukii

Publicerad 2010-06-19 19:26:37

sv: haha aw tack! :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela