15 Juli 2010

Hej ska strax ner och äta hämtmat från en Thairestaurang men hinner med ett litet inlägg. Vi har äntligen börjat fixa på mitt rum, idag har vi rivit gammal tapet. De som bodde innan oss visste verkligen inte mycket om tapetsering så det kommer ta ett tag innan vi får ordning här :(

Ville visa min lilla hello-kitty fläkt, perfekt att ta med i bilen när det är varmt. Särskilt eftersom våran AC inte fungerar hahah.


Köpt på barnenshus ;)

Nu ska jag ner och äta och resten av kvällen kommer ägnas åt att städa upp på mitt rum, jag skäms så fort jag kikar in här hahha. See you later people

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2010-07-18 23:17:39

Hej.

Just nu pågår det en tävling på min blogg där vinnaren får välja valfritt plagg från Mahingo.



Var gärna med och tävla!

http://beccanorman.blogg.se/2010/july/awsome-tavling.html#comment

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela