I (L) BLOGGA!!!

Åååååååh! ÄNTLIGEN. Ni anar inte hur mycket jag har saknat att blogga.

Idag hade vi typ temadag? Kul...
Vi fick iallafall sluta typ 20 minuter tidigare så tur det :)

Igår satt jag och Andrea och höll på med en massa test från en Frida-tidning. Ett av testen var hur pinsam man var. Frågan var ifall att en av dina killkompisar kom in i klassrummet med gylfen öppen. Skulle du skrika ut det så att alla hörde eller kanske viska lite disskret när ingen märker? :)


Snacka om att göra bort mig totalt! Hahahha!

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2010-04-05 20:16:56

haha det där med kyckling....... vette fan! x) hahahha

men haru kollat det här inlägget!? 8))

hahahah vilka jävla minnen!

det var dö kul 8'')

men bebis jag saknar dig!

vara med mig snart?

<3<3<3<3<3<3

Postat av: andrea

Publicerad 2010-11-20 20:05:21

hahahha gud, sakna!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela