Your chance to decide

Hade tänkt att ni skulle få skriva vad ni tycker att jag ska skriva om :)
Detta är chansen att säga till så jag förväntar mig att kommentarerna ska strömma in x') hahah
Vad vill ni att jag ska skriva om? Musik, mera inlägg per dag, mode, dagens outfit?
You tell me ;)
Och ni får gärna skriva hur ni vill ha inläggen, t.ex musik. Vill ni att texten ska finnas med? Ska videon synas eller bara play/pause randen längst ner?

Tänkte också passa på att ha en minifrågestund. Jag har inte tillräckligt med läsare för att göra en 'riktig' frågestund. Så har ni en liten fråga är det bara att kommentera.

Pöss ♥

Kommentarer

Postat av: Tess:)

Publicerad 2010-02-27 10:35:19

jag tycker du ska göra dagens outfit:)



och lite kanske som foki hitta roliga nya saker? som en mobil som går på cola:P



hahaha men jag vet inte jag nöjer mig som din blogg är nu också för du är bäst så är det bara!<3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela