Sovmorgon

Lyckades försova mig till kvart över tolv, hihiih. Då kom pappa hem från stan. Då vart det frunch tillsammans och se första pilotavsnittet av Lost. Jag tror jag ska börja se serien :) Den verkar bra, särskilt eftersom jag har hunnit se ikapp avsnittena på Bones.

Idag händer inte så mycket, orkar inte fixa mig iordning utan sitter med fult hår och utan smink ;)

Har sovit 12 timmar inatt :D Behövde nog ta igen lite sömn sedan i veckan, då sover jag bara ca. 8-9 timmar. Imorgon måste jag kliva upp tidigt iallafall, ska fara hem till mamma klockan 12 någon gång. Sedan ska jag vara barnvakt till mina syskon.

Hinner inte vara med några kompisar i helgen heller... suck
Och nästa helg ska jag iväg till Umeå, fast iof. på Söndag är jag iallafall ledig :D
Om någon äns vill vara med mig.

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-02-13 17:30:54

du och jag= najsbajskul! :D

hahahahah sååå, vad säger du? ^^

HAHA :D <3

Postat av: andrea

Publicerad 2010-02-13 21:59:47

jag vill vara med dig! :D alltid gmn (L)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-15 20:08:57

jag vill vara med dej!<3



men jag har simtävling:/<3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela