Umeå

Nu är jag tillbaka hemma igen :)
Som sagt, har inte kunnat blogga någonting från Tordagskväll tills idag.
På fredagmorgon sprang jag iväg till skolan, var försenad så hann inte äta frukost. Hann precis i tid innan lektionen började. Vi hade NO och meningen var att jag skulle göra matteprovet. Gjorde jag det eller? Nej, det var tydligen mycket bättre att jag var med på NO'n istället? Lönt att jag for till skolan över huvudtaget...
Meningen var ju att jag skulle göra provet och sedan fara hem.

Jag, mamma och lillasyster for iväg någon gång vid tio tror jag. Det tar ju bara en timme och tjugo minuter att fara dit så det gick snabbt :)
När vi kom fram åt vi en lunch på Allstar (minns inte om det hette så eller bara star?) Resten av dagen gick vi på stan och köpte kläder och lite annat. Ni kan få se sedan om ni vill :)

Vi checkade in på hotellet och sedan sprang vi iväg till bion och bokade tre biljetter till filmen Valentines day. Filmen började inte förrän 21.00 så vi gick på middag på någon restaurang i närheten. Efter middagen gick vi tillbaka till bion. Filmen var riktigt bra :D Värd att se. Massor av kändisar var med, t.ex Julia Roberts, Jennifer Garner, Ashton Kutcher, Jamie Foxx, Anne Hathaway, Patrick Dempsey, Eric Dane, Queen Latifah, Taylor Lautner(♥) och Taylor Swift.

Handlar om olika personer på alla ♥-dag.

Idag gick vi också på stan, vi hann faktiskt inte så mycket igår.

Har nyss sett melodifestivalen, inget bra den här gången men bäst var väll Heaven or hell, eller vad den hette :)

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2010-02-21 11:31:08

jag vill se kläderna! :) ihhihi

och fatta vad jag vill se valentines day!? :o

taylor lautner (L)

+

vem fan väljer ut låtar till melodifestivalen!?

han är död

hur fan kan dom ta med alcazar igen!?

och den där jävla lten som gick direkt till final!?

skämtar dom med mig?!

inte kul....

men arab låten i mitt HJÄRTA! haha fan vad jag garva! xd



ey bebu, i miss u (L)

Postat av: W - usa*

Publicerad 2010-02-21 16:16:22

Du måste visa dina kläder! Älskar kläder.......skulle va kuligt att se din kläd-stil!



Postat av: jessica

Publicerad 2010-02-21 18:12:33

JAG VILL SE KLÄDERNA!!! :O :D:D:D

ahhaha

den där låten som andrea har fått damp på är faktiskt en afrikansk låt.

(om ni hon mena den där "yeba"??) 8)

hahah iaf.



JAG SAKNAR RÖVEN AV MIG EFTER DIGGGG!!!

(kan man säga så?)

jag göre i vilket fall :) (a)

loveu :* <3

Postat av: Still In My Heart

Publicerad 2010-02-22 17:30:55

Sv: Haha segt. I grundskolan tog det kanske 3 minuter att gå till skolan, sprang man kunde man ta det på drygt 1 minut. När jag började gymnasiet blev resvägen plötsligt 25 minuter, + att båtarna går konstigt så jag måste åka typ 40 minuter innan jag börjar på en vanlig dag. ;) Men jag åker iaf buss och båt, det är värre att gå

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela