16 December

Det är ju nästan kusligt att det är -20 ena dagen och -5 den andra. Vi som har börjat sett på Day after tomorrow på skolan :P fick nästan lite panik när jag såg termometern. Nu sitter jag och laddar upp lite bilder på facebook. Tänkte lägga upp några här också :)
Vi hade roligt på skolan med min kamera ^^ Gillar min "duckface" på första bilden.



Sådär, snygga brudar va? :D Undrar vad Jocke gör i bakrunden på andra bilden? Hahah.
Nu har vi nyss burit in min soffa! Min första egna soffa, riktigt nice. Imorrn blir det filmkväll med lite trevligt folk, med mycket Coca-cola!

Kommentarer

Postat av: Sofiaaaaaa(a)

Publicerad 2010-12-17 07:20:15

mkt fina bilder :)



Läängtar :D

Postat av: louise

Publicerad 2010-12-17 15:41:21

Sv: Ja, den är jättemysig. Den är köpt på monki i våras :)

Postat av: cissi

Publicerad 2010-12-17 21:56:09

väldigt fin blogg! om du har lust att vara med i veckans blogg kan du klicka här : http://cissifotar.blogg.se



men skynda dig, tävlingen avslutas snart!

Postat av: Marina

Publicerad 2010-12-22 22:27:38

Alltid när jag gått hem under dagen så har ni alltid något roligt för er...varför är det så för...hehe ;P

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela