23 Augusti 2010

Ojoj, fick ångest när jag kikade på mitt senaste inlägg, kunde jag ta fulare bilder eller?

Anyway, kom hem från skolan för en stund sedan. Det var helt ok faktiskt. Orkar inte skriva så mycket mer med det. Var ganska slut när jag kom hem, så ska käka en liten Snickers för att piggna till lite ;)

Tänkte visa er några bilder från Stockholm.


Ut genom vårat hotellfönster, det var lite roligt att man kunde se rätt in i deras fönster. Bland annat så hade en person en stapel med 30-40 pizzakartonger haha.


I gamla stan, kunde inte knäppa så många bilder för det började spöregna när vi kom dit :[

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2010-08-24 14:39:38

Om du inte blir fotograf så skall jag TVINGA DIG!!!! ;)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela