Out for a walk

Fy 17 vilken värme det har varit idag. Jag och pappa gick ut på en promenad och fotograferade. Kände mig ganska död när jag kom hem kan jag säga ;)

Nu måste jag packa det sista och sedan gå igenom allt igen (är så glömsk att jag måste dubbel-checka) sedan ska jag städa upp lite här. Trevligt att komma hem till ett städat rum.


En ensam solros som vi hittade när vi var ute och promenerade.

















Var tvungen att lägga upp alla bilder eftersom jag far till Stockhom imorgon och när jag kommer tillbaka kommer jag ha en massa andra bilder att visa :)

See you when I get back from Stockholm

Kommentarer

Postat av: t a k a i ♥

Publicerad 2010-08-14 20:46:20

svar:

jag ska dit på måndag! :D

Postat av: ♡ p i n k n a t i o n

Publicerad 2010-08-15 08:17:59

Sv; Hehe ja låten är för underbar!! :D

Postat av: Nellie

Publicerad 2010-08-15 09:55:00

Sv: så lite så ^-^

Postat av: Marina

Publicerad 2010-08-15 11:19:37

Du borde bli fotograf Mejva...bilderna du fotar blir ju Otroligt vackra! :o Önskar att jag också var lika duktig som du!



Ha det så bra i sthlm ♥

Postat av: Linda

Publicerad 2010-08-16 10:16:48

Sv; Hihi, jaa de är jättesöta! :D Grymt fina foton, blev lite fotosugen nu, haha! :)



Hhoppas du får en fin dag, kram!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela