Nyvaken

For hem tidigare idag för att jag inte mådde så bra. Mamma hämtade mig precis innan gympan och sedan la jag mig i soffan och vilade en stund. Såg att det var 17 Again på tv så satte genast på den och såg igen. Älskar den filmen!
Åt en Willy's panpizza till lunch och sedan satte jag mig i soffan igen för att se klart filmen och då råkade jag somna. Har nyss vaknat.

Har varit så bra väder den här veckan, och så sa mamma att det skulle snöa på Lördag :( Jag mår verkligen bra av solsken och att det är ljust ute.
Internet fungerar inte som vanligt, har lust att grina, skrika och kasta ut internetet genom fönstret! Måste be Mamma fixa så som vi hade förut.
Har 160 bloglovin att kika igenom, eftersom internet knappt fungerade varken iförrgår eller igår.

Pöss ♥

Kommentarer

Postat av: ELIN

Publicerad 2010-04-15 15:23:13

svar:har du sagt en gång innan :P

Postat av: andrea

Publicerad 2010-04-15 20:28:24

du ska komma imorgon! :D(L)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela