En tur på biblioteket

Hello!

Vaknade jätte tidigt trots att jag gick och la mig lite innan två på natten. Halv tio var jag uppe och efter att ha myst i soffan i en halvtimme eller så vart det frukost. Idag vart det varma mackor till frukost.
Efter frukosten vart det en dusch för min del innan vi gick en till biblioteket. LÅnade några böcker så det ska bli kul att läsa lite. Kanske jag hinner läsa dem alla denna gång. Sist han jag bara läsa två-tre böcker. Har haft ganska dåligt med tid och varit lite halv stressad.

Iallafall har det varit skönt att slippa skolan. Senare ikväll är det föräldramöte på min skola men det ska inte vi följa med på. Istället kommer jag och en av mina kompisar gå på hip-hop kurs, första lektionen så det ska bli spännande.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela