Twilight

Hej!

Skrev ett inlägg innan men det råkade försvinna och då orkade jag inte skriva ett nytt men nu kommer ett. Lyckades faktiskt att kliva upp före tolv imorse. Vi skulle iväg till biblioteket och lämna tillbaka en bok jag har hyrt som egentligen skulle in för ungefär en vecka sedan. Vi lämnade den och svöngde förbi Hemköp en snabbis innan vi givk hem igen. Det har regnat hela dagen och självklart vart ju mitt hår blött och nästan lockigt. Eftersom jag inte har någon plattång hos pappa kunde jag ju inte fixa till det men det gjorde ingenting för jag har varit hemma hela dagen.

Nu ska jag sätta mig och se Twilight-♥ Jag älskar verkligen filmen och böckerna. Bara några veckor kvar till New Moon som jag och Linn ska se. Det kommer verkligen bli roligt!

Godnatt säger jag eftersom jag inte kommer skriva något mer ikväll. ♥

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela