Hej alla!

Nu har jag faktiskt vågat mig ner i källaren, haha. Ligger en död spindel bredvid mig ca en meter bort. Usch, kan inte låta bli att titta på den.

Idag har jag inte gjort så mycket, har regnat typ hela dagen. Efter skolan följde jag Tess hem och vi satt och halvfjantade oss framför datan. Det vart pizza till middag, det är ju iallafall fredag, och sedan åt vi glass och tittade på idol.
Satte mig vid datan och tog igen ungefär 170 missade blogginlägg, (jag bara måste titta igenom alla!) ska skriva klart inlägget, kolla mejlen och sedan ska jag upp innan tårna och fingrarna trillar av. Det är så kallt här nere. Kan ju vara skönt på sommaren att sätta sig nere i källaren där det är svalt men nu börjar vintern närma sig. Usch!

Puss och kram! ♥

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela