091009

Hej på er.
Nu har jag farit hem till pappa igen och lägger in nya inlägg.

Haha, måste bara berätta om något jag råkade ut för alldeles nyss. Försökte ta igen alla gamla blogginlägg jag har missat de senaste två veckorna. Hittade iallafall ett videoinlägg om MJ:s spöke. Så jag tänkte att jag skulle kika på det. Sänkte ljudet lite och eftersom jag sitter i soffan har jag på hörlurar så jag inte ska störa pappa som ser på tv.

Jag klickade på play och började se. Tyckte att det var lite kusligt med skepnaden som går där men den lär ju vara animerad. Lite läskig bakrunds musik och så får man se klippet om och om igen. Helt plötsligt kommer det upp en bild av en läskig gubbe som är målad i ansiktet och har på sig någon form av kappa och medan bilden dyker upp hör man ett skrik. Jag vart så rädd att jag slog händerna för ögonen och slängde av hörlurarna. Tror allvarligt inte jag någonsin har blivit så rädd! Nu är jag helt skakis i både armar och ben, jag hatar att bli skrämd. Tur att jag inte skrek, haha.

Hoppas, om ni ska se klippet, inte blir lika rädd som jag ;)

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela