091117

Det regnade idag igen när jag skulle till skolan. Hatar hatar regn! Finns inget värre. Vi hade iallfall idrott direkt på morgonen så jag kunde platta håret innan jag hade första lektionen.
Nu ska jag kolla igenom alla 40 blogginlägg via bloglovin. Ska nog sluta följa några bloggar, på en halv dag är det typ 40 inlägg och jag orkar inte läsa igenom alla. Idag hade jag tänkt göra lite läxa och så och sedan drar jag iväg på dans. Eller när jag tänker efter, inga läxor det hinner jag inte. Blir nog bara tidig middag, byta om och fara.



Just ja! Bestämde mig för att börja med en ny layout och header och allt sånt snart.

Kommentarer

Postat av: men jessica vafan -.-'

Publicerad 2009-11-17 20:10:04

DE VA JAG SOM RÄDDADE ALLAS DAG GENOM ATT TA MED MIG PLATTÅNGEN TILL SKOLAN! 8'D



STOLT



och jag kommenterar bara för "the buisness" haha xD



puss ;*



och jag borde oxå skaffa mig ett liv x)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela