091016

Hej!

Dagen började med att jag fick gå till skolan i regnet, kul? Nej håret krullade till sig och såg hemskt ut. Man ska inte haka upp sig på sånt men jag måste göra något åt min lugg som hänger ner i ögonen hela tiden. Ska be mamma boka tid hos Sanna som jag brukar gå till.
Resten av dagen gick sent och det regnade fortfarande när jag gick hem men då orkade jag inte bry mig. Vi har haft visning på huset så när jag kom hem vart det städa överallt och sådant. Vi for till vårt nya hus och var där en stund innan vi for på Thai-restaurang och åt middag.
Efter middagen svängde vi förbi på statiol och köpte glass innan vi for hem.

Nu ska jag kolla mejlen, facebook, bloglovin och lite sånt innan jag gör lite läxa.

Puss ♥

Kommentarer

Postat av: men jessica vafan -.-'

Publicerad 2009-11-16 20:26:34

KOMMENTAR :D

(bara buisness du vet ;)...)



haha nej men jag vill oxå ha glass! dela me dig av de goda va?! =O

PISSA PÅ HITLER



HAHA :D



bara för att jag har tråkiiiiggggtttt (aaa) -.-'

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela