091225

Tju,,

Nu är julen över då. Fick det mesta jag önskade mig :)
Sitter hemma hos Jessica och bloggar. Vårt nätverkskort har gått sönder så vi måste köpa ett nytt.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Blir lite svårt när man uppdaterar så sällan.

Nu fick jag lust att bloggcoacha någon x'')
Jag kanske inte själv är bäst på att blogga men man ser ju vilka fel alla andra gör. Någon intresserad? Någon som vill bloggcoacha mej kanske? (A)


Det är ganska många som vill ha hjälp med att fixa designen till bloggen. Vad jobbigt -.- det tar ju veckor att göra en snygg design. Aja vi får se hur det blir.

Nu ska jag fara från Jessica och bort till mina syskons farmor och farfar på julmiddag.
Orkar egentligen inte men får väl bara försöka vara glad och trevlig.

Så skicka sms? (A)

Kisses

Kommentarer

Postat av: jessicaaaaaa

Publicerad 2009-12-25 15:44:39

men det tog bara 2 dagar att göra min design lilla du ;)

pussss<3

Postat av: andrea (;

Publicerad 2009-12-25 20:20:44

bloogcoacha mig!

var ärlig bitch



du är saknad

(L)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-27 14:02:09

Du mååååste fixa min blogg,,, ;o!!!!!!!!!!! <3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela