Jenas storlekar och panik inför skolan

Lite lustigt att jag visade en bild på en apelsinskalare tidigare och igår upptäckte jag att vi har en grön hemma, haha.
Vi hade tydligen fått en från en tidning.

Är inne på Tradera och försöker hitta något billigt att köpa, jeans t.ex. Vill ha massor av snygga jeans.Hittar dock inga i rätt storlek. För små i midjan och för lång på längden. Eller tvärtom, är dålig på storlekar.



Det stör mig ganska mycket att skolan inte har hört av sig. Vi skulle få ett e-mail innan skolstarten med information men vi har inte fått något. Nu börjar jag ju nästan få panik. När ska vi vara där? Vars ska vi träffas? Ja allt sådant. Har såklart tappat bort lappen med deras e-mail adresser.

Idag ska jag och mamma fara iväg till modehuset och förhoppningsvis hitta något kul i klädesväg. Uppdaterar senare ikväll ♥

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela