Jag vill ha!

Alla grejer kommer från Bluebox


En smart, men kanske lite onödig grej som jag ääälskar. För er som inte förstår så ska man vira sladden runt grejen och sedan lägga mobiltelefonen som ni ser på bilden. Självklart skulle jag ta den i rosa.


En sådan vill jag absolut ha. Enkelt att hålla reda på hårtorken utan att den tar en massa plats.


Vad kan då detta vara? Jo det är en Apelsinskalare! Perfekt om man gillar apelsin men hatar att bli gul och äcklig under naglarna.


Kanske lite onödig, en skrivbordsdammsugare, haha. Mitt skrivbord har en tendens att bli dammig på en gång.

Perfekt om man har vuxit ur favvo-byxorna.


Det här är en läslampa. Perfekt för dem som gillar och läsa innan de ska gå att lägga sig.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2009-08-20 08:35:44

söööt lampa <3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela