Plånbok/Börs

Jag har verkligen tröttnat på min börs. Den är alldeles för stor och klumpig. Ganska ful också. Jag vill iallafall ha en liten men måste få plats med kort, sedlar och småpengar. Säg till om ni vet någon söt börs eller en hemsida som säljer fina börsar ♥



Imorse vaknade jag faktiskt i någorlunda bra tid, måste försöka vända på dygnet nu innan skolan börjar. Mamma ville att jag skulle vara barnvakt till minstingen medan hon skjutsade den ltie äldre på dagis.
När mamma kom tillbaka vart det frukost. Två rostadebröd med skinka och en smoothie.

Smoothien misslyckades jag totalt med. Skivade upp en banan och la i men sedan såg jag att det redan var banan i de frysta frukten och bären jag också blandade i. Alltså för mycket banan.

Jag fixade mina naglar också. Filade ner dem lite granna och målade sedan med naturliga färger. Men måste nog göra om på höger pekfinger där det inte vart så bra. ♥

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela